12 sierpnia 2008

Wiedźmiński miecz

Vader Sword of the Witcher

Krew blisko nieba
rozpacz spaceruje w poprzek ziemi
duchy ciemności już przebudzone
czuję to jakieś ruchy dookoła
wieczność w moich żyłach
legendy opętały moją krew
bezsenność trzyma myśli
zawsze gotowy....zawsze!

miecz - to ostrze
bezbożny zbawiciel w moich rękach
dotyk tego metalu
daje nadzieję lub śmierć
dotykam go delikatnie
z najwyższą czcią
podnoszę w górę
jego cała moc w moich dłoniach!

ja jestem panem i mistrzem miecza
spójrz na magię w moich oczach
ta siła staje się niewyczerpaną klątwą
jestem Wiedźminem
adrenalina spala mnie od środka
wszystkie duchy przeszłości chronią dusze które nigdy nie odpoczywają

smok i wilki
noc jest moim królestwem
moich błyszczących oczu
nie chcesz poznać bliżej
zapach krwi
pazur ze stali
mój metalowy bój jest głodny....znowu!

Brak komentarzy: