25 maja 2008

Jestestwo

Dedykowane K.

ja jestem tu

ty jesteś tam

on ona ono jest daleko

my jesteśmy razem

wy jesteście osobno

oni one są nieosiągalne

ja będę z tobą

ty będziesz ze mną

on ona ono będzie samo

my będziemy walczyć

wy będziecie dodawać nam sił

oni one będą przegrane

ja byłam jestem i będę zawsze

z tobą razem

choć z dala od siebie

niepozorna lecz silna nić przyjaźni

nie rozerwie się przez odległość

ja jestem tu

ty jesteś tam

nawet wtedy słyszymy siebie

połączonych dusz nie tak łatwo rozerwać

prawdziwa przyjaźń nigdy nie zginie


2 komentarze:

Nino pisze...

On śpiewa o miłości, ona śpiewa o miłości. My śpiewamy o miłości, wy śpiewacie o miłości, oni śpiewają o miłości... :D

Marta Tao pisze...

a ty tylko o miłości ;P może trochę o bezinteresownej przyjaźni?