27 czerwca 2008

Emiliana Torrini - Sunny Road

piszę do ciebie
mam nadzieję że dojdzie
to trwa tak długo
nie wiem co powiedzieć
zjeździłam konno wszystkie pustynie
ale mówiąc poważnie
tęsknię do domu
pamiętasz tę noc
rzuciłam: muszę iść
a ty że mnie spotkasz
na słonecznej drodze

już czas
czekam na słonecznej drodze
już czas
czekam na słonecznej drodze

nigdy nie miałam męża
nie miałam żadnych dzieci
zbyt wielu pokochałam
niebo jest zamknięte
wiem że jestem zła
że tak do ciebie piszę
ale są rzeczy
co nigdy się nie zmienią
moje drugie imię to "ryzyko"
pamiętam tę noc
tak dawno dawno temu
czy mam na ciebie czekać
na słonecznej drodze?

już czas
czekam na słonecznej drodze
już czas
czekam na słonecznej drodze

cóż
to by było na tyle
powieki mi się kleją
tu jest mój adres
i numer w razie czego
tym razem ty i ja
znajdziemy cel tej drogi
chodź już i mnie spotkaj
na słonecznej drodze

Brak komentarzy: